Tuesday 12 February 2013

Teknik Terbaik Menurunkan Berat Badan ALSD2




                         Kurus Berat Badan 2-5kg Seminggu (FOLLOW US AT FACEBOOK)



Pakej lengkap untuk menurunkan berat badan dengan pemakanan Alpha Lipid SDII.


Untuk menurunkan berat badan dengan cara yang sihat, selamat dan semulajadi…Adalah wajib bagi anda untuk mengambil empat (4) tin Alpha Lipid SDII.


Kenapa saya nasihatkan anda perlu ambil empat (4) tin….Jom saya terangkan proses bagaimana Alpha
Lipid SDII membantu anda menurunkan berat badan dalam masa empat (4) minggu:


Minggu Yang Pertama:


Setiap individu mempunyai jenis gemuk yang berbeza-beza antara satu sama lain. Ada yang gemuk lemak, ada yang gemuk air…Pada minggu yan pertama apabila anda memulakan diet Alpha Lipid SDII… segala lebihan toksik dan air di dalam badan akan dibuang melalui sistem perkumuhan sama ada melalui pembuangan air kecil atau air besar.
Bagi yang gemuk air, anda amat beruntung memilih untuk menggunakan Alpha Lipid SDII kerana kebanyakan yang menggunakannya akan kehilangan berat badan dengan begitu cepat…. Ada yang telah berjaya menurunkan berat badan sehingga 15 KG dalam masa seminggu!


Minggu Yang Kedua:


Alpha Lipid SDII akan mula bertindak untuk memecahkan lemak tepu yang telah lama terkumpul di dalam badan…. Yang istimewa tentang Alpha Lipid SDII, ia akan memecahkan lemak tanpa menganggu otot-otot di dalam badan kita. Telah banyak produk pelangsingan yang telah digunakan (mengikut pengalaman sendiri….), bukan mudah untuk memecahkan lemak yang dah berkurun bertapak kat dalam badan ni….Nasib baik ada Alpha Lipid SDII.


Minggu Yang Ketiga:


Segala lemak tepu yang dah berkurun “lepak” dalam badan kita dan lebihan air akan dibuang melalui sistem perkumuhan sama ada buang air kecil atau air besar secara berperingkat agar badan kita tidak mengalami sebarang kejutan.


Minggu Keempat:


Perubahan yang ketara boleh dilihat pada pengguna Alpha Lipid SDII bila mana berat badan telah turun dan badan telah menjadi langsing dan kulit yang lebih cantik dan sihat. Lemak telah dibuang dan diganti dengan otot-otot pejal.


Bagi yang mengamalkan sekurang-kurangnya empat (4) tin atau sekurang-kurangnya sebulan, dia akan susah untuk menjadi gemuk kerana otot-otot mereka telah menjadi pejal.

Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi ditalian 013-394 5588 (call/sms/whatapps)

No comments:

Post a Comment